0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین چسب مژه مصنوعی

زمان مورد نیاز برای مطالعه 19 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/07/22
نظرات وبلاگ 0

مژه مصنوعی یکی از محبوب‌ترین لوازم آرایشی است که می‌تواند به چشمان شما حالت و زیبایی خاصی بدهد. اما چسب مژه مصنوعی یکی از مهم‌ترین عواملی است که در ماندگاری و زیبایی مژه‌های مصنوعی نقش دارد. در این مقاله به بررسی عوامل مهم در انتخاب چسب مژه مصنوعی و معرفی بهترین محصولات موجود در بازار می‌پردازیم. 

پیشنهاد خواندنی: رنگ موی انگوری 

بهترین چسب مژه مصنوعی

معرفی چند تا از بهترین چسب های مژه مصنوعی

در این مقاله به معرفی چند محصول چسب مژه مصنوعی در فروشگاه اینترنتی روژیا میپردازیم

چسب مژه مصنوعی مشکی آمادای اصل 5میل Amadai

1-چسب مژه مصنوعی مشکی آمادای اصل 5میل Amadai:

چسب مژه مصنوعی مشکی آمادای اصل 5میل Amadai یکی از بهترین چسب‌های مژه مصنوعی در بازار ایران است. این چسب از نوع پایه آکریلیک است و ماندگاری بالایی دارد. چسب مژه مصنوعی آمادای حاوی روغن آلوئه ورا است که از خشک شدن و آسیب دیدن مژه‌های طبیعی شما جلوگیری می‌کند. این چسب همچنین فاقد بو و حساسیت است و برای انواع پوست مناسب است.

چسب مژه پرمیوم مشکی آمادای اصل 5میل Amadai
مشخصات فنی محصول :
  • حجم : 5میل
  • رنگ : مشکی
  • کشور تولید کننده : کره جنوبی
  • برند : آمادای
  • مدل : قلم دار
  • مناسب برای : کاشت موقت

2-چسب مژه مصنوعی بی رنگ آردل مدل قلم دار 5.8 میل:

چسب مژه مصنوعی بی رنگ آردل مدل قلم دار 5.8 میل یکی از محبوب‌ترین چسب‌های مژه مصنوعی در بازار ایران است. این چسب از نوع پایه آب است و ماندگاری متوسطی دارد. چسب مژه مصنوعی آردل حاوی روغن فندق است که از خشک شدن و آسیب دیدن مژه‌های طبیعی شما جلوگیری می‌کند. این چسب همچنین فاقد بو و حساسیت است و برای انواع پوست مناسب است.

چسب مژه مصنوعی آردل مدل قلم دار 5.8 میل
مشخصات فنی محصول :
  • کشور تولید کننده : کره جنوبی
  • مناسب برای : کاشت موقت
  • رنگ : بی رنگ
  • مواد : کره جنوبی
  • برند : آردل
  • کارکرد : چسب کاشت موقت

3-چسب مژه مصنوعی تیوپی مشکی نوپو:

چسب مژه مصنوعی تیوپی مشکی نوپو یکی از چسب‌های مژه مصنوعی پرطرفدار در بازار ایران است. این چسب از نوع پایه آکریلیک است و ماندگاری بالایی دارد. چسب مژه مصنوعی نوپو حاوی روغن آلوئه ورا است که از خشک شدن و آسیب دیدن مژه‌های طبیعی شما جلوگیری می‌کند. این چسب همچنین فاقد بو و حساسیت است و برای انواع پوست مناسب است.

چسب مژه مصنوعی تیوپی مشکی نوپو
مشخصات فنی محصول :
  • رنگ : مشکی
  • حجم : 7گرم
  • کشور تولید کننده : چین
  • سایر توضیحات : چسبندگی با قدرت بالا

هنگام خرید بهترین چسب مژه مصنوعی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

1-نوع مژه مصنوعی: چسب مژه مصنوعی برای انواع مختلف مژه مصنوعی مناسب است. مژه مصنوعی‌ها در انواع مختلفی از نظر جنس، اندازه و تراکم موجود هستند. چسب مژه مصنوعی باید متناسب با نوع مژه مصنوعی انتخاب شود.

  • چسب‌های پایه آب: این نوع چسب برای مژه مصنوعی‌های سبک مناسب است. چسب‌های پایه آب خشک شدن آهسته‌تری دارند و برای استفاده روزانه مناسب هستند.
  • چسب‌های پایه آکریلیک: این نوع چسب برای مژه مصنوعی‌های سنگین مناسب است. چسب‌های پایه آکریلیک خشک شدن سریع‌تری دارند و برای استفاده طولانی‌مدت مناسب هستند.

2-نوع پوست: اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از چسب‌های مژه مصنوعی بدون بو و حساسیت استفاده کنید. چسب‌های مژه مصنوعی حاوی مواد شیمیایی مختلفی هستند که می‌توانند باعث تحریک پوست حساس شوند. چسب‌های مژه مصنوعی بدون بو و حساسیت فاقد این مواد شیمیایی هستند و برای استفاده روی پوست حساس مناسب هستند.

3-میزان ماندگاری: چسب مژه مصنوعی با ماندگاری طولانی‌تر، می‌تواند مژه مصنوعی را تا پایان روز روی چشم شما نگه دارد. اگر می‌خواهید مژه مصنوعی شما در طول روز تکان نخورد، بهتر است از چسب مژه مصنوعی با ماندگاری بالا استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بیگودی برای لیفت مژه

هنگام خرید بهترین چسب مژه مصنوعی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

مراحل استفاده از چسب مژه مصنوعی:

1-قبل از استفاده از چسب مژه مصنوعی، مطمئن شوید که چشمان شما خشک هستند:

چسب مژه مصنوعی حاوی مواد شیمیایی است که می تواند باعث تحریک چشم های شما شود. بنابراین، مهم است که قبل از استفاده از چسب مژه مصنوعی، مطمئن شوید که چشمان شما خشک هستند.

2-یک لایه نازک از چسب مژه مصنوعی را روی مژه مصنوعی بمالید:

از یک برس مخصوص مژه مصنوعی یا یک قلم مخصوص برای آغشته کردن مژه مصنوعی به چسب استفاده کنید. یک لایه نازک از چسب کافی است تا مژه مصنوعی به خوبی بچسبد.

3-مژه مصنوعی را به آرامی روی خط مژه های طبیعی خود قرار دهید:

مژه مصنوعی را به آرامی روی خط مژه های طبیعی خود قرار دهید. مطمئن شوید که مژه مصنوعی به طور مساوی روی پلک شما قرار گرفته است.

4-مژه مصنوعی را به آرامی فشار دهید تا به خوبی بچسبد:

مژه مصنوعی را به آرامی فشار دهید تا به خوبی بچسبد. چند ثانیه صبر کنید تا چسب کاملاً خشک شود.

5-آرایش چشم خود را تکمیل کنید:

پس از اینکه مژه مصنوعی به خوبی چسبید، می توانید آرایش چشم خود را تکمیل کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین آرایش برای شب یلدا

میزان ماندگاری چسب مژه مصنوعی

میزان ماندگاری چسب مژه مصنوعی:

1-نوع چسب مژه مصنوعی: چسب های مژه مصنوعی در دو نوع اصلی پایه آب و پایه آکریلیک موجود هستند. چسب های پایه آب ماندگاری کمتری نسبت به چسب های پایه آکریلیک دارند.

2-ضخامت مژه مصنوعی: مژه مصنوعی های ضخیم تر ماندگاری بیشتری نسبت به مژه مصنوعی های نازک تر دارند.

3-دمای هوا: چسب مژه مصنوعی در دمای پایین ماندگاری کمتری دارد.

4-نوع آرایش چشم: اگر از ریمل استفاده می کنید، ماندگاری چسب مژه مصنوعی شما کاهش می یابد.

به طور کلی، چسب های مژه مصنوعی پایه آکریلیک ماندگاری بالایی دارند و می توانند تا 24 ساعت روی مژه های شما بمانند. چسب های مژه مصنوعی پایه آب ماندگاری کمتری دارند و معمولاً تا 12 ساعت روی مژه های شما می مانند.

بیشتر بخوانید: تفاوت استارتر مژه و پرایمر مژه

میزان ماندگاری چسب مژه مصنوعی

نکاتی که در هنگام استفاده از چسب مژه باید رعایت کرد:

  1. قبل از استفاده از چسب مژه مصنوعی، مطمئن شوید که چشمان شما خشک هستند: چسب مژه مصنوعی به مژه های طبیعی شما می چسبد. اگر چشمان شما مرطوب باشند، چسب به خوبی به مژه های مصنوعی شما نمی چسبد و ممکن است مژه مصنوعی شما از چشم شما جدا شود.
  2. از یک لایه نازک از چسب مژه مصنوعی استفاده کنید: برای اینکه مژه مصنوعی شما به خوبی به مژه های طبیعی شما بچسبد، باید از یک لایه نازک از چسب استفاده کنید. اگر از چسب زیادی استفاده کنید، ممکن است مژه مصنوعی شما سنگین شود و از چشم شما جدا شود.
  3. مژه مصنوعی را به آرامی روی خط مژه های طبیعی خود قرار دهید: مژه مصنوعی را در وسط چشم خود قرار دهید و سپس آن را به سمت گوشه های چشم خود برسانید. مژه مصنوعی را به آرامی فشار دهید تا به خوبی بچسبد.
  1. پس از استفاده از چسب مژه مصنوعی: از دست زدن به مژه مصنوعی خودداری کنید تا چسب کاملاً خشک شود. چسب مژه مصنوعی معمولاً در عرض 1-2 دقیقه خشک می شود. اگر قبل از خشک شدن کامل چسب به آن دست بزنید، ممکن است مژه مصنوعی شما از چشم شما جدا شود.
  2. اگر مژه مصنوعی شما پس از استفاده از چسب مژه مصنوعی تکان می خورد: می توانید از یک چسب مژه مصنوعی با ماندگاری بالاتر استفاده کنید. چسب های مژه مصنوعی پایه آکریلیک ماندگاری بیشتری نسبت به چسب های پایه آب دارند.
  3. برای افزایش ماندگاری چسب مژه مصنوعی: از ریمل استفاده نکنید. ریمل باعث می شود که چسب مژه مصنوعی شما زودتر از موعد خشک شود.
  4. برای از بین بردن چسب مژه مصنوعی: از یک محلول پاک کننده مژه مصنوعی استفاده کنید. محلول پاک کننده مژه مصنوعی به آرامی چسب مژه مصنوعی را از مژه های شما جدا می کند.

بیشتر بخوانید: چسب اکستنشن مژه بدون گاز

بهترین چسب مژه چه ویژگی هایی دارد

بهترین چسب مژه چه ویژگی هایی دارد:

  1. ماندگاری: چسب مژه مصنوعی باید ماندگاری بالایی داشته باشد تا مژه مصنوعی شما در طول روز تکان نخورد. چسب های مژه مصنوعی پایه آکریلیک معمولاً ماندگاری بیشتری نسبت به چسب های مژه مصنوعی پایه آب دارند.
  2. سرعت خشک شدن: چسب مژه مصنوعی باید سرعت خشک شدن بالایی داشته باشد تا بتوانید مژه مصنوعی را به سرعت روی چشم خود قرار دهید. چسب های مژه مصنوعی پایه آکریلیک معمولاً سرعت خشک شدن بالاتری نسبت به چسب های مژه مصنوعی پایه آب دارند.
  3. توزیع یکنواخت: چسب مژه مصنوعی باید به راحتی روی مژه مصنوعی پخش شود تا مژه مصنوعی به طور یکنواخت به مژه های طبیعی شما بچسبد. چسب های مژه مصنوعی که به راحتی روی مژه مصنوعی پخش می شوند، معمولاً حاوی یک برس مخصوص هستند.
  4. عدم ایجاد حساسیت: چسب مژه مصنوعی نباید باعث ایجاد حساسیت در چشم شود. اگر چشمان شما حساس است، بهتر است از چسب مژه مصنوعی ضد حساسیت استفاده کنید.

سخن پایانی:

در این مقاله، ویژگی های بهترین چسب مژه مصنوعی را بررسی کردیم. برای اینکه بفهمید که چسب مژه خوبی است،چسب مژه مصنوعی یکی از لوازم آرایشی ضروری برای داشتن یک آرایش چشم زیبا و ماندگار است. با انتخاب بهترین چسب مژه مصنوعی می توانید مژه های خود را بلندتر، پرتر و جذاب تر کنید.

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی