0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

بهترین انواع مژه مصنوعی در سال 1403

زمان مورد نیاز برای مطالعه 16 دقیقه
نویسنده : تیم تولید محتوا
1402/05/06
نظرات وبلاگ 0

اگر قصد دارید ظاهری زیباتر و متفاوت تر نسبت به گذشته خود داشته باشید می توانید از انواع مژه مصنوعی استفاده کنید. همانطورکه میدانید مژه‌ها یکی از عوامل مهم در زیبایی چهره هستند و برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارند. با پیشرفت تکنولوژی، مژه‌های مصنوعی به گزینه‌ای محبوب و جذاب برای زیباتر کردن ظاهر چشم‌ها تبدیل شده‌اند.

این مقاله با توجه به نظرسنجی های انجام شده توسط تیم پشتیبانی روژیا از فروش و خرید انواع مژه مصنوعی در سال 1403 انجام و نوشته شده است .

بیشتر بخوانید: بهترین برند پالت اکستنشن مژه

 انواع استایل مژه مصنوعی

بررسی چند مدل از انواع مژه مصنوعی کامل :

در صنعت کاشت مژه که از مژه های مصنوعی استفاده می شود تنوع بالایی دارند که برترین انوع مژه مصنوعی در سال 1403 را به نمایش میگذاریم. مژه های مصنوعی به سه حالت : 1 - مژه کامل   2 - مژه نیمه کامل    3 - مژه تکی    4 - مژه ریسه ای   تقسیم میشوند

استایل مژه کامل :

در این مژه تار های انتهایی مژه کشیده تر و تار های مژه داخل چشم کوتاه تر می باشد . این استایل چشم ها را کشیده تر و زیبایی چشم را دو چندان می کند . 

استایل مژه نیمه کامل :

در این حالت تار های مژه ها از تراکم کمتری برخوردار است و این تراکم کمتر با توجه به اینکه در کنار تار های مژه طبیعی قرار می گیرند از زیبایی بالایی برخوردار می باشد .

بیشتر بخوانید: تفاوت مژه c و d

 انواع مژه های مصنوعی

مژه مصنوعی ریسه ای:

در این مژه ها که در دو حالت 3D , 6 D بیشتر در بازار ایران موجود هستند مدل 3D از محبوبیتی بالاتری برخوردار است . کارایی این مژه های مصنوعی ریسه ای بیشتر به همین دلیل از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند .
این مژه ها نسبت به مژه های مصنوعی کامل جدید تر و به روز تر می باشند و از محبوبیت بالاتری در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند .
مژه های ریسه ای در بازار ایران در سایز های 8mm - 10mm - 12mm - 14mm - 16mm - 18mm - 20mm - هستند که بهترین سایز ها و محبوب ترین سایز ها بین 10 تا 16 می باشد .
مژه های ریسه ای مجموعه ای از چندین مژه هستند که در کنار هم قرار می گیرند و یکی یکی روی خط مژه طبیعی شما اعمال می شوند. مزیت استفاده از ریسه ها این است که می توانید ظاهری سفارشی و مطابق با چشمان خود داشته باشید، اما این کار بسیار زمان بر است زیرا باید هر ریسه را جداگانه بچسبانید و مطمئن شوید که ریسه های مناسب را انتخاب کرده اید، آنها را به درستی قرار می دهید و که به خوبی کنار هم می آید و طبیعی به نظر می رسد.

مژه های مصنوعی زیبا

مژه مصنوعی مغناطیسی:

یکی دیگر از انواع مژه مصنوعی، مژه مصنوعی مغناطیسی است. مژه مصنوعی مغناطیسی! چطورکار می کنند؟! مژه های مغناطیسی معمولاً 2 تکه هستند، یک تکه بالا و پایین، که در آن تکه های ریز آهنربا به هر دو قسمت بالا و پایین متصل شده است و شما اساساً آنها را روی مژه های طبیعی خود می چسبانید و بنابراین می توانید آنها را بدون هیچ چسبی بپوشید.
هنگامی که فقط با چسب به مژه های طبیعی خود می چسبد، مژه های مغناطیسی به یکدیگر و خط مژه های شما با آهنرباهای ریز محکم می شوند. آنها "دارای آهنرباهای نامرئی هستند که در امتداد خط مژه قرار گرفته اند که به هم قفل می شوند و مژه ها را در امتداد خط مژه طبیعی شما محکم می کنند." مژه های نوار کامل این برند، به طور خاص، دارای چهار آهنربا برای نگه داشتن چشمگیر هستند، در حالی که مژه های برجسته دارای سه آهنربا هستند. اساساً، شما مژه های طبیعی خود را بین دو نوار که با نیروی مغناطیسی به هم چسبیده اند قرار می دهید.

انواع مژه مصنوعی

مژه مصنوعی نواری:

به بیان ساده، مژه های نواری بیشتر شبیه مژه های طبیعی شما هستند. آنها نواری از موهای یا رشته های مژه هستند که معمولاً حدود 3-4 سانتی متر عرض دارند. سپس این نوار روی مژه‌های طبیعی شما اعمال می‌شود - و وایلا، ظاهر مژه‌های شما در عرض چند ثانیه بهبود می‌یابد. برای کسانی که نمی‌دانند مژه‌های نواری چیست، بررسی سایر مدل‌های مژه به عنوان وسیله‌ای برای مقایسه می‌تواند مفید باشد.

از دیگر انواع مژه ها می توان به مژه های انفرادی و مژه های شعله ور اشاره کرد مژه های نوار سه بعدی گزینه مناسبی برای شما هستند. مژه های سه بعدی که از طیف وسیعی از برندهای پرفروش در دسترس هستند، به طرز ماهرانه ای با ظاهری دولایه برای حجم و شدت مطلوب طراحی شده اند.

ظاهر جسورانه و ابعادی آنها برای دستیابی به یک روکش برجسته ایده آل است و بهترین راه برای اضافه کردن چگالی سنگین است که برای باز کردن و زیباتر کردن چشمان شما کار می کند.

استفاده از مژه مصنوعی

مژه مصنوعی تکی:

برای افرادی که فقط به دنبال کمی بلندی یا حجم هستند، مژه های بلند تکی برای خرید در دسترس هستند. مژه ها برای افزایش پری در نواحی خاصی در امتداد خطوط مژه مفید هستند. این باعث ایجاد ظاهر طبیعی تری می شود.

تک مژه ها روشی عالی برای تاکید بر مژه های طبیعی هستند. اگر به طور طبیعی مژه های بلند و حجیمی دارید (خوش شانسید!) و فقط می خواهید یک منطقه را از اینجا و آنجا پر کنید، این راه حل است. با این حال، مژه‌های مصنوعی زمانی بهترین هستند که توسط یک متخصص استفاده شود و بیشتر برای استفاده طولانی‌مدت یا طولانی‌مدت هستند.در این حالت با توجه به کوتاه و بلند بودن تار مژه ها در کنارهم حالتی زیبا به چشم ها میدهد به همین علت یکی از پرفروش ترین حالت های مژه مصنوعی می باشد

بیشتر بخوانید: 10 تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه

انواع مژه ریسه ای

بررسی چند مدل از انواع مژه مصنوعی مدل ریسه ای :

1 - مژه ریسه ای ساده :

در این مژه ها که در دو حالت 3D , 6 D  بیشتر در بازار ایران موجود هستند مدل 3D از محبوبیتی بالاتری برخوردار است . کارایی این مژه های مصنوعی ریسه ای بیشتر به همین دلیل از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند .

2 - مژه ریسه ای مدل فیشر :

این مژه ها نسبت به مژه های مصنوعی کامل جدید تر و به روز تر می باشند و از محبوبیت بالاتری در بین مصرف کنندگان برخوردار هستند .

مژه های فیشر در استایل های متفاوتی از جمله : کینگ - مرلین - فیشر ساده - فیشر ال و ...در بازار موجود هستند 

مژه های ریسه ای در بازار ایران در سایز های 8mm - 10mm - 12mm - 14mm - 16mm - 18mm - 20mm - هستند که بهترین سایز ها و محبوب ترین سایز ها بین 10 تا 16 می باشد .

در این مقاله درباره مژه مصنوعی نیمه و مژه مصنوعی تکی صحبت نمیکنیم زیرا جز پرفروش ترین ها و پر طرفدار ترین مژه ها در سال 1403 به شمار نمی روند .

بیشتر بخوانید: تفاوت مژه اسپایکی و والیوم

مژه مناسب چشم شما

 انتخاب های متخصص ما

هنگامی که برای اولین بار مژه مصنوعی را امتحان می کنید، ساده ترین راه برای شروع استفاده از مژه های نواری است که می توانید در چند دقیقه در خانه با چسب مژه بدون لاتکس استفاده کنید و سرمایه گذاری کم هزینه ای است.

اگر به تازگی به کارهای دروغین می پردازید، با استایلی شروع کنید که از نظر حجم و طول سبک تر است، که ظاهر طبیعی تری به شما می دهد! حجم کم مژه ها را بسیار راحت تر می کند و طبیعی بودن آن ها آن ها را به آرایشی یکپارچه و همه کاره برای هر آرایشی که می خواهید بسازید تبدیل می کند.

مژه مصنوعی روی چشم

چگونه مژه مصنوعی را بر روی چشم های خود بگذاریم ؟

ابتدا باید به آرامی دو انتهای هر مژه مصنوعی را با استفاده از نوک انگشتان خود نگه دارید تا کمک بزرگی به انحنای آن کنید.

در ادامه مژه مصنوعی که انتخاب کردید را بر روی چشم قرار دهید و آن را از بخش داخل چشم به سمت بیرون اندازه بزنید و مقداری اضافی مژه را کوتاه کنید.

یک خلال دندان بردارید و سر آن را آغشته به چسب کنید.این چسب را به تمام به اندازه یک لایه نازک به خط مژه مصنوعی بزنید؛ البته باید هر دو سر مژه را بیشتر چسب بزنید و تا مدت 15 ثانیه صبر کنید تا چسب مقداری به مژه ها بچسبد؛ در این صورت کار کاملا تمیز به پایان می رسد.

در این مرحله باید مژه مصنوعی را با استفاده از موچین بردارید و سعی کنید از چسباندن نوک موچین به بخش چسبناک مژه خودداری کنید.در این بخش باید مژه مصنوعی را از داخل چشم فرد به سمت بيرون بگذارید؛ با استفاده از موچین، به طور کامل گوشه مژه‌های داخلی و خارجی چشم را تنظیم کنید و تا جایی که امکان دارد، مژه‌ مصنوعی را به مژه های واقعی نزدیک نمایید و در صورت نیاز با استفاده از ته موچين و با چشم بسته آن را محکم کنید. بهترین مژه مصنوعی

انتخاب انواع مژه مصنوعی برای صورت های مختلف:

انتخاب مژه مصنوعی مناسب برای فرم صورت شما می تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر چشمان و کل صورت شما تاثیر بگذارد. در اینجا نکاتی برای انتخاب بهترین نوع مژه مصنوعی برای فرم های مختلف صورت ارائه می دهیم:

صورت گرد:

  • از مژه های بلند و پرپشت با فر متوسط یا زیاد استفاده کنید. این کار به ایجاد طول و عمق در چشم ها و کشیده تر نشان دادن صورت شما کمک می کند. 
  • از مژه های خیلی کوتاه یا خیلی صاف استفاده نکنید. این کار چشمان شما را کوچکتر نشان می دهد.

صورت بیضی:

  • شما با بیشتر مدل های مژه مصنوعی زیبا به نظر می رسید. با این حال، می توانید از مژه های بلند و پرپشت با فر ملایم یا زیاد برای ایجاد ظاهری جذاب تر استفاده کنید. 

صورت مربعی:

  • از مژه های بلند و پرپشت با فر ملایم استفاده کنید. این کار به نرم تر نشان دادن گوشه های تیز صورت شما کمک می کند.
  • از مژه های خیلی کوتاه یا خیلی صاف استفاده نکنید. این کار صورت شما را مربعی تر نشان می دهد.

صورت قلبی:

  • از مژه های بلند و پرپشت با فر در گوشه های بیرونی چشم ها استفاده کنید. این کار به ایجاد تعادل در پهنای پیشانی و چانه شما کمک می کند. 
  • از مژه های خیلی ضخیم یا خیلی بلند در مرکز پلک ها استفاده نکنید. این کار پیشانی شما را بزرگتر نشان می دهد.

نکات کلی:

  • اگر چشمانی کوچک دارید، از مژه های بلند و پرپشت با فر زیاد استفاده کنید. این کار به بزرگتر نشان دادن چشمان شما کمک می کند.
  • اگر چشمانی بزرگ دارید، می توانید از هر نوع مژه مصنوعی که دوست دارید استفاده کنید.
  • اگر پلک های افتاده دارید، از مژه های بلند با فر در گوشه های بیرونی چشم ها استفاده کنید. این کار به بازتر نشان دادن چشمان شما کمک می کند.
  • اگر مژه های طبیعی کم پشت یا نازکی دارید، می توانید از مژه های ضخیم تر و بلندتر استفاده کنید.
  • همیشه قبل از استفاده از مژه مصنوعی، آنها را به اندازه پلک خود کوتاه کنید.
  • از چسب مژه با کیفیت بالا استفاده کنید و مژه ها را به طور یکنواخت در امتداد خط مژه خود بچسبانید.

 

سخن پایانی

در این مقاله ما شما را به صورت کامل با انواع مژه مصنوعی آشنا کردیم و همچنین به نکات مهمی مانند مژه مصنوعی مناسب هر چشم اشاره کردیم تا اگر قصد خرید مژه مصنوعی دارید بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

نظرات کاربران
نظرات کاربران
با عضویت در سایت نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی